Garantie en Klachten
Garantie
Uiteraard behoort een kledingstuk/accessoire in goede conditie te arriveren, wij controleren hier altijd op alvorens het wordt verzonden. Het kan zijn dat een kledingstuk/accessoire ondanks onze zorg toch een gebrek vertoont, neem hierover zo spoedig mogelijk contact op met ons via mail: info@hiptoday.nl
De Garantie op een artikel geldt maximaal 2 weken na ontvangst! Wij bieden geen garantie op "verkeerd" gebruik van kleding, accessoires en na een wassing.
Uitgesloten van garantie:
- Wij bieden geen garantie op product applicaties zoals pailletten, studs en steentjes.
- Wij bieden geen garantie op het verkeerd wassen of drogen van kleding.
- Wij bieden geen garantie op afgeprijsde artikelen.
- Wij bieden geen garantie op vlekken veroorzaakt door parfum, deodorant of lotion ed.
- Wij bieden geen garantie op beschadigingen die veroorzaakt worden door accessoires zoals riemen, kettingen en armbanden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hiptoday.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.